سیدعلی باقری‌تبار، وکیل دادگستری، با رأی اعضای هیأت‌مدیره، برای یک سال دیگر در سمت ریاست کانون وکلای دادگستری مازندران ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مازندران، انتخابات میان‌دوره‌ای سیزدهمین دوره هیأت‌مدیره این کانون روز شنبه، 30 خرداد ماه 1405، در محل کانون برگزار گردید و طی آن، سیدعلی باقری‌تبار مجدداً به عنوان رئیس کانون انتخاب شد. این در حالی است که وی پیش از این نیز در دوره یازدهم هیأت‌مدیره، مسئولیت ریاست کانون را بر عهده داشته است.

در این انتخابات، علیرضا توکلی‌مقدم به عنوان نایب‌رئیس جدید کانون برای دوره باقی‌مانده انتخاب و معرفی شد. همچنین، وکیل محمدمهدی تلارمی که پیش‌تر در سمت نائب‌رئیسی فعالیت داشت، به عنوان دبیر هیأت‌مدیره منصوب گردید. محمود کناررودی نیز به عنوان بازرس کانون انتخاب شد.

این انتخابات در حالی برگزار شده که انتخابات اصلی سیزدهمین دوره هیأت‌مدیره کانون وکلای دادگستری مازندران، در تاریخ 10 خرداد ماه 1404 برگزار و نتایج آن پس از طی مراحل قانونی و عدم وصول اعتراض، تأیید شده بود. جلسه نخست هیأت‌مدیره در 28 خرداد 1404، منجر به انتخاب سیدعلی باقری‌تبار به عنوان رئیس دوره سیزدهم شد.

انتصاب اعضای جدید و ابقای رئیس کانون، گامی در جهت استمرار فعالیت‌ها و پیشبرد اهداف حقوقی و حرفه‌ای وکلای دادگستری در استان مازندران ارزیابی می‌شود.