امتحانات مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی طبق اعلام رسمی، به صورت حضوری برگزار می‌شود. جزئیات را از سامانه آموزشیار دنبال کنید.

امتحانات دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد، با توجه به مصوبه ابلاغی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و هماهنگی‌های انجام‌شده با وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی، امتحانات دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری طبق روال عادی و به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

بر این اساس، دانشجویان می‌توانند برای اطلاع از آخرین تغییرات، جزئیات برگزاری امتحانات و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه، به سامانه آموزشیار مراجعه کنند.

نکات مهم:

  • امتحانات ارشد و دکتری دانشگاه آزاد حضوری برگزار می‌شود.
  • دانشجویان باید اطلاعیه‌های رسمی را از سامانه آموزشیار دنبال کنند.
  • دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون نیز از طریق همین سامانه انجام می‌شود.